hayır gitmeye yüzüm yok 2 kere yapılandırdım 2.yapılandırma 60 ay kanununu kapsamında yapılandıran banka yapıkredi
hocam benim peder 2008de icralık oldu valla başınız çok ağrır gidin yapılandırın derim. İcralık olduktan sonra parayı ödeseniz bile 3 aya anca kapanıyor dava.
kendim de icralık oldum çok hızlı tavır alıyolar, ödeme yapsanız bile dediğim gibi çok uzun sürüyor.