Hocam ben jenerik olayının ne olduğunu çok iyi biliyorum.
Benim bir anlık dalgınlığımdan kaynaklı oldu.
İşte Türkçe'nin azizliği.
Ben tıbbi olarak radyoloji düşünmemiştim.
Radyo kelimesinin yanına loji eki almış gibi düşünmüştüm.
Sonradan tıbbi bir kelime olduğunu farkettim.
😀