Konu
Okan buruk istifa!
14-02-2025, 12:56:39
#35
Edgn
Adamların maaşı normal seviyede bir çalışan maaşının biraz üzerinde, bizim için Muslera nın maaşı anormal seviyede.
Kıstaslarımız farklı olunca kalite de olmuyor haliyle.