Bakın Galatasaray buralara çıkıyor ya peki diğer takımlar ne olacak? Fenerbahçe, Beşiktaş rüyalar ülkesinde duruyorlar. 2 sene diyorsunuz adamlar sürekli aşağılarda... O adamlar ne yapsın kimileri 10 yıldır kupa göremiyor hasret. Biz Galatasaraylı olarak kupa da görüyoruz. Avrupa 'da da boy gösteriyoruz. Ben Okan Buruk 'a nasıl istifaya davet edebilirim. Ben Okan hocamdan razıyım. Ya şu varki dün gece bazı şeref yoksunları Galatasaray 'ın yenilmesine sevindi ya ben artık tek kelime etmek istemiyorum. Sonra bende kalkıp aynısını yaparsam da kimse bana laf etmesin.
2 takım çıkmış Avrupa da maç yapıyor yazıktır... Gerçekten yazıktır utanın kendinizden rezil insanlar. Birde bunları çıkarıp konuşturmaları. Bakın bunlar paraya tapan para ile bunlara herşeyi yaptırabileceğiniz tipte olan insanlardır. İsim vermek istemiyorum fakat 16 dan fazla yayıncıyı izledim ve Ülkesi için gidip dışarıda maç yapan takımları desteklemeyenler benim gözümde ne olursa olsun şeref yoksunudur. Vatansızdır arkadaş..