Fenerbahçe lilerin canları yanıyor. Okan Buruk size kupa verdirmedi diye sanırım. Olacak iyiler her zaman kazanacak. Ben Okan hocadan razıyım. Acısı olanlara acı biber gönderebiliriz.

Daha fazla yansınlar ki diğer acılarını hissetmesinler diye. Kısasa Kısas..
Hakem falan diyenler önce kalksınlar kendi takımlarına baksınlar. Sonra diğer takımları eleştirsinler. .. Yemez ama nerde yiyecek ancak gargara yaparsınız.