Takıma destek olma zamanı İSTİFA diyenleri anlamıyorum açıkcası bu takıma ne katkı verdiniz eleştirmekten başka diyeceğim alınacaklar üzerlerine.
Okan hocadan daha iyisimi gelecek zannediyorsunuz insanları küstürüp hevesini kırmaktan başka bişey yapmıyor doğru dürüst kimse.
Eleştirmeye geldimi kahve köşesinden eleştirir gibi herkes yazıp duruyor.