Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Galatasaraylı olarak okan buruğun artık miladı doldu. Avrupa için kadro kuruyorsun ama avrupa da 3 galibiyet oda şansa kadro eksik diyen Galatasaraylılar bundan önceki maçlar da mı eksik kadroydu? 20li yaşlarındaki çoluk çocuk ezdi geçti. Burda objektif olun. Adamların toplam maaşı musleranın 1 yıllık maaşı hiç mi zorunuza gitmiyor arkadaş hala bu hocayı yönetimi savunmaya çalışıyorsunuz yazık. Siz Galatasaraylı değilsiniz.

şu tabloya bakıp da GALATASARAY YÖNETİM KURULU ve BAŞKANI hala bir şey yapmıyorlarsa onların Galatasaraylılığından Şüphe ederim !