aevrans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam Vize sektörüne giremem girmem de sadece konsolosluk binası içerisinden evrak belge pürüzlerinde yardımcı olabileceğimi söylüyorum. yoksa vatandaşlık vs dağıtmıyorum
Vatandaşlık veriliyorsa bende yararlanmak isterim ksjsjsjakskskksks