Çocukluk aşkım Galatasaray'ın şuan ki yönetimi bence gayet güzel, takımda eksiklerimiz olduğu zaman bu sonuçlar doğuyor. Yedek kadro eksiğimizden ve torpilli oyuncuların kadromuzda yer almasından dolayı bu sorunları yaşadığımızı düşünüyorum. Boş boş istifa hashtag'i açanların hepsi 1 maç kaybedince ortalığı velveleye veren, Galatasaray'a gönül vermeyen ama takip edenlerdir (Ş*kebahçeliler).