Takımın en önemli oyuncuları yoktu, maalesef böyle bir sonuç ortaya çıktı.
Okan buruk, Galatasaray'ın en iyi teknik direktörlerinden birisidir. Bir, iki maça harcanacak adam değildir.
Elindeki oyunculara bu denli kötü davranıp bu tarz kör transferler yaparsa takım zayıf kalır. Zaten elindeki oyuncularla sahaya güzel bir kadro çıkarabilirdi, ama her zamanki gibi bağımlısı olduğu bazı oyuncularından ayrılmadı.