Fenerbahçe taraftarlarının ısrarla Okan Buruk için istifa yazma sebebinin Fenerbahçe'ye 3 senede 3 teknik direktör getirtmesine sebep olmasıdır. Hocadan önce yapılamayan transferler eleştirilmeli bence.