R10da herkez nasıl web masterlik konusunda mükemmel değilse ve hatalar yapilabiliyorsa bu da Okan hocanın sınavı ve bir Galatasaraylı olarak kesinlikle değişikliğe gerek yok diyorum. Zamanı gelince zaten gider beğenmediği iz Okan buruk şu an Türkiye de ki en iyisi kabul edin yada etmeyin zaten bunu bütün spor yazarlari söylüyor. Takım eksik gayet normal bir durum.