Kış transfer döneminde 40m harca avrupadan elen ligi kazansan ne olur? Transfer yapmasınlar
Kadro eksik bu maçta ama stadı olmayan hatta asıl meslekleri futbolcu olmayan takımla 2-0 öne geçip 2-2 kalıyorsa kimse kadro eksik bilmem ne demesin tamamen bahane bence bu