Kış transfer döneminde 40m€ harca avrupadan elen ligi kazansan ne olur? Transfer yapmasınlar
Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadro eksik bu maçta ama stadı olmayan hatta asıl meslekleri futbolcu olmayan takımla 2-0 öne geçip 2-2 kalıyorsa kimse kadro eksik bilmem ne demesin tamamen bahane bence bu