Benim oturduğum mahalleyle ilgili böyle yorumlar yapmışlar. Bizim burada da birkaç velet sürekli çığlık atıp küfürlerle bağırıyordu. Bir ara yanlarına gittim, aldım bunları; çekirdek, kola eşliğinde kapının önünde oturduk. Şimdi seslerini üst sokaktan duyuyorum ama bizim kapının önünden geçerken selam verip sessizce uzaklaşıyorlar.