Zamanında çok diş ağrısı çeken bir insan olarak ilaç olmayan ciddi fayda gösteren iki şey önerebilirim eğer evinizde varsa can kurtarabilir. Bir tanesi karanfil bir tanesi aloevera. Karanfili ağrıyan dişin üstünde tutarsanız ciddi rahatlatma verir. Bir tane arkadaşım kanal tedavisi için ağrısının geçmesini beklerken 3 gün uykusuz kalmıştı ve ona bir karanfil verince sabah üstüme atlayıp uyandırmıştı allah razı olsun diyerek 2.si ise aloevera pek yoktur ama varsa o yaprağın içindeki jelimsi kısmı dişten ziyade o dişin olduğu etin üstünde tutmak iyi rahatlatır.