Reklam verenler dönüşüm takibine önem veriyorlar, bundan 10 sene önce buna çok önem verilmezdi. Burada sadece link kısaltma sitesinin bot algılaması önemli değil, reklam veren de artık kayıtları, satışları veya buna benzer etkileşimleri takip ediyor. Reklam verenler bir süre sonra sizleri panellerinden engelliyor ve linklerinizde reklamlar çıkmamaya başlıyor. Hadi diyelim ki reklam verenlerin web sitelerine de kayıt oldunuz, bu seferde reklam veren gelen kayıtların etkileşimini değerlendiriyor.

R10'da ki banner reklamlar etkileşim almasa buraya kim neden reklam versin? Kendinizi biraz reklam veren yerine de koymanız gerekiyor, burada sadece link kısaltma sitesini değil reklam vereni de kandırmanız gerekiyor

Bot trafiğe her zaman karşıyızdır.