Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam web standartları değişeli kaç yıl geçti aradan kimbilir bence yeni nesil tuşlu telefon alın.
Yok hocam zaten kullanmıyorum basit bir işim vardı bazı kişiler halen kullanıyor