ekran kartında dağlar var hocam bu da iyi ama en azından 3050 diğeri
Zaten adama ulaşılmıyo sattı heralde
Yok hocam 3050 başlangiç seviyesi zaten işlemci olarak kötü marka olarak kötü, marka arasında dağ kadar fark var ve sıfır yinede size kalmış hayirlisi olsun