Günümüzde hala marka haklarına dair bir şey bilinmemesi ne kadar acı.
''marka ihlali cezası'' bir araştırın derim.
Bir hususu anlamamakta neden bu kadar çaba harcanır onu da anlamış değilim.
Marka sahibi domain almak zorunda değildir. Zaten markasını tescil ettirmiştir, bu kadar basit.
Ancak kendi markasına ait olan domaini de başkasının kullanmasına mani olmaya hakkı vardır.
Domainlerde uzantının da bir önemi yoktur. İster com olsun ister com.tr
Gerisi size kalmış.
İyi forumlar.