duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçe aktar kısmında "Pano" seçeneği mevcut oradan toplu şekilde lisansları ekleyebiliyormuşuz.
Konu kapanabilir, teşekkür ederim ilginiz için.
Teşekkür ederim