Deneme amaçlı evlilik sözleşmesi yap kabul ediyorsa evlen . Ben aynısını uyguladım imza atılınca yırtıp attım. Birçok test yaptım biraz güven hastalıklı bir insanım karşıdaki kişiyi 3 yıldır analiz ediyorum bu arada yeni evlendim 1 hafta oldu. Gayet iyiyiz şuanlık . Analiz - Uyum - Hoşgörü - ota boka küsmemesi lazım bana göre tabi . Paraya değer vermemesi lazım , her şey uyuyorsa evlen
hocam hazır imzalamışken niye yırtıp attın Allah korusun kötü bir olayda ömür boyu nafaka denilen illet var tabiki olacak diye birşey yok ama hazır imzalamişken dursaydı