Söylemleriniz aşağı yukarı çoğu doğru. Bu meslek aslında para pazarlığının olmadığı bir meslekti, meslektaş olmayan çakma olanlar yüzünden alaşağı edildi.
100 yıl önceki sisteme göre çalışıyor demeniz bir miktar üzdü beni, her gün yenilenen mevzuatlar kanunlar, bunları işleyişi takibi gibi konularda insanı eğitmeden yapay zekayı da eğitemezsiniz.
Saygı değer Mehmet Şimşek'in Ankara'da kullandırdığı yapay zekanın yaptığı hataları biz Mali Müşavirler düzeltiyoruz, yazdırdığı cezaları da yine bizler iptal ettiriyoruz.


Benim ayda 2 faturam var başka bir işim yok diyenin kafasında canlanan rakam aylık 750₺, lakin acı gerçek olarak Mesleki Ücret Tarifesi (Şehire göre değişir) 1.901₺