Perfection adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok özür dilerim evet https://marketfiyati.org.tr/ sitesinden bahsediyorum. Koskoca TÜBİTAK işi gücü bırakmış websitesi yapıyor. Üstelik kopya bir proje. Arge bütçesini bunlaramı ayırıyorlar ?

Zamanında Yerli Google diye bas bas bağırdıkları projelerdede "Google Apisi" kullanılıyorlardı gerçekten trajkomik bir durumda ülke.

Esnafı kontrol altına alıp denetleyeceğine site açıp kendi işinizi görün demişler.

Hocam web site yaparak enflasyonla mücadele edilmez zaten. Üretim yapılarak, kamuda tasarruf yapılarak mücadele edilir. Marketler, 100 tl maliyetli bir şeyi 90 tl ye satamazlar ya. Bir şeyin 100 TL maliyeti varsa en kötü 101 tl ye satarlar. 40 yaşındaki insanları emekli edip, +1milyon fazladan memur alırlarsa sonuç böyle olur.