Benzer bir durumu yaşamıştım daha önce.
Bir firma bana ulaştı ve şirketlerinin adını kullandığımı söylediler.
Halbuki benim domain onların şirketlerinden daha eskiydi.

"İstiyorsanız size ücret karşılığında devredeyim" dedim.
Kabul etmediler. Dava açacaklarını söylediler.
"Elbette.. Mahkeme kağıdını bekliyorum." dedim.
Sonrasında bir şey çıkmadı.
".com" uzantılı domain bende kaldı.
Onlar ".net" uzantılı domaini kullandılar.