Benim kolilerim büyük.
Tek parça 70-80 desi gelir sanırım ölçmedim.
içine 60 desi sığdırıyorum tek tek koli olarak. Boşluk kalıyor.
Almanya'ya 80-90 euro bandında
Hangi firma ile gönderiyorsunuz? 60 desi 80-90 euro bedava
Benim de büyük kargo gönderimlerim ile alakalı sıkıntım var.