Barannlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dönem ortalamam 1.73 pek bilgim yok 2 nin altında olması sonraki dönemler için sorun mu
ortalaman sorun olmaz. ama dediğim gibi seçtirmez. sadece bir dönem üstten alabiliyorsunuz. ben uzun süredir derslerden kaldığım için rahat seçebiliyorum