Çok geçmiş olsun hocam allahım acil şifalar versin
Annem de hastaneye devamlı kontrole gidiyordu her gittiginde birşey yok deniliyordu ancak en son kütahyada sıradan bir iyi olmayan hastaneye gittik oradaki hemşire şüphelendi birşeyden bize bence çok iyi bir hastaneye gidin bir baktırın denildi
annem 4. evre kanser çıktı hızla yayılmış ancak doktorlar tedaviye gerek yok son zamanları evinde geçirsin denilmesine ragmen annem inat etti evlatlarım için yaşayacagım demişti
çok zorlu tedaviler geçirdi kemikten igne vuruldu derken en son 5. yılın ardından yenik düştü
peşinden koşturun tedavilerin bir hastane olmazsa başkasına gidin hocam allahım yardımcınız olsun şafi ismiyle şifasını versin rabbim babanıza inşallah yıkılmadan tekrar başınızda durur allahım yoklugunu göstermesin hepimizin babasına annesine