cengizexpert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cenazem olduğu için ne yazik ki takibini yapamadım ve orada unutmuşum. Neden hemen illegal vs diye kafanızda kurarsınız ki. Soru sordum buraya sadece. Garip...
Öncelikle Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. illegal bir şey aklıma gelmedi. Şahsen benim ihtiyacım olsa bor olsa ihtiyacımı karşılayan para oldugu zaman hemen saniyesinde ihtiyacımı giderirdim dedim.
Ama cenaze gibi durumlarda insan kendini unutuyor hocam. Böyle bir şey oldugunu bilmiyordum. kusura bakma.