ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yerde haklılar fakat kimlik yüzyüze onay bir çok kişiyi de işten soğutuyor.
Adam sitesini taşıdı, yeni paytr geçti. İşleyen aktif site için 3 gün pos onay bekleyecek. 3 günde nasıl ödeme alacak siteye?
Haklılar ama bu şekilde olmamalı. Bankaların kendi sanal posları bu şekilde işlemiyor. Bir firmaya başvurdum, sitenizde gizlilik sözleşmesi yok, satış sözleşmesi yok, tasarımınızın şurası eksik, fiyat yazmıyor gibi bir çok nedenden onaylamıyorlar. Biz zaten firmayız, vergi levhamızla üye olmuşuz, faturamızı kesiyoruz, vergimizi veriyoruz. Sitemizin denetimi neden sanal pos firmasına kalsın ki?