Dijiseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Takas etmeyi düşünmüyorum demişsiniz fakat e-ticaret ürünlerim var. Takas düşünür müsünüz?

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...n-satista.html
Merhaba takas düşünmüyorum.