Hocam önceki sorunum harbiden altyapı ile alakalı bir sorundu. 14 mbps alıyordum. Şimdi ise 35 mbps'ye yakın alıyorum. Adam başka yerden kablo çekti, düzeldi. Ve tamirci adam dedi ki; artık bundan sonra altyapıda sorun olmaz. Modemlik sorun olur, modem gidici dedi. Modem ısıdan sararmış hâlde. Size göre o fiber güçlü premium modem denen şeyi alıp kurtulmalı mıyım? İyi midir sizce hocam?
Dediğiniz ürün bu sanırsam
https://bireysel.turktelekom.com.tr/...link-vc15-11ax
VDSL desteği var mı yoksa sadece fiber altyapıda mı kullanılıyor emin olamadım