MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önceki sorunum harbiden altyapı ile alakalı bir sorundu. 14 mbps alıyordum. Şimdi ise 35 mbps'ye yakın alıyorum. Adam başka yerden kablo çekti, düzeldi. Ve tamirci adam dedi ki; artık bundan sonra altyapıda sorun olmaz. Modemlik sorun olur, modem gidici dedi. Modem ısıdan sararmış hâlde. Size göre o fiber güçlü premium modem denen şeyi alıp kurtulmalı mıyım? İyi midir sizce hocam?
Dediğiniz ürün bu sanırsam

https://bireysel.turktelekom.com.tr/...link-vc15-11ax


VDSL desteği var mı yoksa sadece fiber altyapıda mı kullanılıyor emin olamadım