Herkese selamlar,

Yakın bir tanıdığım dubleks bir ev alacak tapuda nitelik olarak "Çatı Aralı Ofis" olarak geçiyor ve taşınmaz tipinde "Kat İrtifakı" yazıyor.
Ancak iskan belgesi de var binanın bir sorun yaratır mı, sizce almalı mı aklıma takıldı, cevap verecek olan herkese teşekkürler.