emrahisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahahaha konuda laf söyleyen arkadaşların her birinin r10 daki en büyük işlerinin domain pazarlaması olması patlattı beni Domaine ilgisi olan zaten araştırır ilgilenir diyor ama kendisi onlarca yüzlerce domain almış işi bu değilmiş gibi savunduğu şeye bakar mısın Paylaşım için teşekkürler hocam.
Şahsen kendi adıma burada domain satımı filan gerçekleştirdiğim yok. Sadece insanların birbirini gaza getirip 3 kuruşluk domainler için firmalara binlerce dolar kazandırmalarına üzülüyorum. Çoğu domain yenilemesi gelince burada 1 TL'den açık artırmaya çıkıyor.