Merhabalar arkadaşlar, benim modemim 7 yıllık ve artık kopma sorunları yaşanıyor. Bu yüzden sizlere bir sorum olacak. 35 mbps internet hızım var. Ve ben bir modem arıyorum. Sizce internetten mi modem alayım, yoksa Türk Telekom fiber güçlü Premium modem denen zimbırtıyı mı almalıyım? DSL girişi olacak. Teşekkürler şimdiden.