Forum paylaşmak demektir. İnsanlara "paylaşmayın" demek bencilliktir. Benim de hoşuma gitmiyor ama sırf hoşuma gitmiyor diye niye forumda paylaşıyorsun tepkisi vermek, sonraki paylaşımların önünü almak için eleştirmek doğru değil. Forumda kocaman "Düşecek Domainler" bölümü var. Bu tarz konuların açılma yeri orası, bu husus haricinde eleştirecek bir husus yok.