Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk vatandaşlığınız var ise şirket olmanıza veya faaliyet veriyor olmanıza gerek yok.

Başvuru işlemlerinizi yapabiliriz bu konuda bir engel yok.

Amerika şirketi üzerinden de başvuru yapılabilir, adınıza da yapılabilir.
Şirketim üzerinden hizmet verdiğim için şirket üzerine alırsam çok daha iyi olur. Bireysel olarak alıp sorumluluk almak istemiyorum. Web sitenize giremedim ama satış konunuzdan bilgilere ulaştım. Yabancı şirket üzerinden marka başvurusu için en kısa zamanda size ulaşacağım.