yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiri kabul etmeyecekseniz niye domain değerlendirme konusu açıyorsunuz?
Bende hiç birini beğenmedim
Söyleyiş şekli. Niyeti seziyorum ondan.