sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.
Amerika şirketim üzerinden bir çok ülkeye seyahat hizmetleri veriyorum.
Türkiye'de bir kaç kişinin markamı kullanarak (logomu olduğu gibi kopyalamışlar) hizmet verdiklerini gördüm.
Olası bir problemde, dolandırıcılıkta insanlar benim markama ve sayfalarıma kötü yorumlar yapar.
Bu sebeple Türkiye'de marka tescil almak istiyorum fakat TURSAB başımı ağrıtır mı ondan şüpheleniyorum.
Bilgisi olan var mı bu konuda?
TURSAB ile ilgili bir çok alanda lisans alan müşterilerimize marka tescil hizmeti konusunda binlerce dosya oluşturduk ve sorunsuz ilerledik.

Tescil almadığınızda sorun yaşayabilirsiniz ancak almanız durumunda herhangi bir problem görünmüyor.