Merhaba arkadaşlar.
Amerika şirketim üzerinden bir çok ülkeye seyahat hizmetleri veriyorum.
Türkiye'de bir kaç kişinin markamı kullanarak (logomu olduğu gibi kopyalamışlar) hizmet verdiklerini gördüm.
Olası bir problemde, dolandırıcılıkta insanlar benim markama ve sayfalarıma kötü yorumlar yapar.
Bu sebeple Türkiye'de marka tescil almak istiyorum fakat TURSAB başımı ağrıtır mı ondan şüpheleniyorum.
Bilgisi olan var mı bu konuda?