Merhaba, Yakın zamanda hawk fab v6 aldım, bel ağrım gitti. ama daha iyisi olabilirdi; XDrive 15'li Plus veya Hawk fab. ikisinden birini deneyebilirsiniz. Aralarındaki fark, x-drive yere daha yakın inebiliyor, gevşeyebiliyosun. hawk dik ve yüksek tutuyor, film izlerken tam rahat edemiyosun hawkta. Bunlar uzun yıllardir ortopedist ve fizyoterapistlerle çalışıp kendini geliştiren firmalar, uyduruk değiller.