Asgari ücret olmuş 22 bin.
Bu işi yapacak adam için 754 dolar para bile değil.
Bu ismin akılda kalmama gibi bir durumu söz konusu da değil.
Saatte kazanırlar o parayı.
Hocam gerçek alıcının biri zaten bendim, biri de başka bir arkadaş.
Yani biz 59 dolardan backorder yaptığımız için zaten ihaleye kaldı.
Yoksa birimiz teklif yapmasaydı zaten ihaleye kalmayacaktı.
Ben de belki birinin işine yarar diye paylaştım.
Ama domain yatırımcısı arkadaşlar isyan etmeye başladı ben paylaşınca.
Öyle ya 59 dolardan alıp x.xxx dolara satışa koymalarının önüne geçmiş olduk.
Hep bana hep bana dememek lazım.
Ödeme yapılmazsa da tekrar ihaleye düşer yapacak bir şey yok.