gokanke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonları neden dizdin?
Birinden bildirim gelince diğerini bulamıyorum göz önünde daha hızlı bulunuyor diğer türlü zor. Göz önünde her şey daha düzenli geliyor.