Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylardır takip ettiğin, almayı çok istediğin bir domaini de buradan herkese duyurur musun? Bir tarafı mutlu ederken diğer taraf mutsuz oluyor. Girecekseniz kendiniz girin ihaleye, girmeyecekseniz de cümle aleme duyurmayın.
Hak eden aldı hocam zaten.
Sen son teklifi geçemedin.
Zaten alsaydın da projelendirmeyecektin.
Domain 754$'a gitti, sen alsaydın xx.xxx$'a satışa koyacaktın.
Alan kişiye hayırlı olsun demesini öğrenin.