tiqxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Premium almanıza hiç gerek yok aslında, çok basit şekilde full otomasyon bir program var tüm her şeyi kendi yapıyor. E-posta açıyor hesaba giriş yapıyor bilgileri değiştiriyor ve sürekli pro kullanmış oluyorsunuz. İstersen yardımcı olurum
o nasıl bir şey hocam konu sahibinin izniyle ben de öğrenebilir miyim?