Hocam günaydın, bu etkileşim hastalıgınız ne zaman geçer

hiç kimse yapmıyor sizin kadar gerçekten hem komik hemde garip
çok eminim bu bi strateji zaten üstte kalmak göz önünde bulunnmak vs gibi
ama gerçekten geceye şarkı bırakıp sabahına günaydın felan bu kadarına gerek var mı
hiç kimse açmıyor ama her zaman siz . . .
Etkileşime ihtiyacım yok, işlerim ve profilim yerinde, düzgün şükür. Profile girip bakabilirsiniz.
Vaktimin çoğunu r10'da geçiriyorum, buradan hizmet veriyorum. Günaydın, iyi geceler konuları sizi ne kadar rahatsız etmiş olabilir ki?