Aslında lise - üniversite hayatım orta dereceli bir öğrenciliğim geçti. Sağlık problemlerimden dolayı üniversiteyi terk edip memlekete döndüm. Memlekete dönünce 1 yıl lise kpss ine çalıştım.Sözelci olmama rağmen 72 puan aldım.Matematiğim 0, oda iyi olsa +80 alırdım.Gerçi oda yetmiyor artık. Çünkü torpil gırla. Sonrasında iş için belediyede çalışan akrabama sordum. Beni aldırabilir misin diye ? Yok dedi. x bir partinin gençlik kolları başkanı akrabama sordum iş durumunu oda olumsuz yanıt verince kendimi çocukluğumdan beri vakit geçirdiğim pc başında buldum.Günüm hala çoğu pc'de geçiyor. Ekmeğimi netten kazanıyorum.Facebook, Pinterest, Twitter, yeni yeni yutuba short videosuda atmaya başladım. Ben istemez miydim kafam rahat olsun 8-5 çalışayım, her ayın 15'inde sorgusuz sualsiz maaşım yatsın, eve dönünce keyif yapayım. Hafta sonları arkadaşlarımla piknik yapmaya gideyim maalesef olmadı. Hayat bana bunları verdi ve bence iyi değerlendirdim şansımı. Çünkü 1 ay bulaşıkta yıkamıştım, pastanede çalıştım. Ustanın, çalışanların, tribinden artistliğinden geçilmiyordu. En azından milletin ağız kokusunu çekmektense şuanki yaptığım işte mutluyum diyebilirim.

Sizde durumlar nasıl ? Hayat size neler verdi ? Neler Aldı ?