Zamanında T**knet beni dolandırmıştı. Sözleşmeyi imzaladım diye modemini bile bağlamaya gelmedikleri aboneliği başlatıp, ödemediğim için bana avukat ve icra borcu ödettiler.
Bende sözleşmedeki modem talebi ibaresini göstererek şikayet etmiştim kendilerini. Sonra unuttum gitti.
Yine sizin gibi 2 yıl sonra beni geri aradılar iban bilgisi iletmem için.
Arada bi karışıklık çıktı ibana 2 kez para gönderdiler. Ben de aradan geçen süredeki kur farkına sayıp geri göndermedim