o *********** musti vardı sanırım mustafaydı adı nerde o beni de dolandırmaya çalışmıştı ona kendimi dolandırtıp bi şikayet ediyim
O beni sever ya, benim profilimi atarak 4-5 kişiyi dolandırmıştı.
Ah musti ahh, keşke görüpte akıllansa da sanmıyorum...