Konu
R10'dan dolandırıldığım kişi HAPSE GİRMİŞ
09-02-2025, 01:14:36
#15
insoft
o *********** musti vardı sanırım mustafaydı adı nerde o beni de dolandırmaya çalışmıştı ona kendimi dolandırtıp bi şikayet ediyim