Hocam mahkeme olmadan kişi nasıl hapse girer ? Başka birşey vardır o işte.
Açıkçası o kısmı bende anlamadım hocam. Kişiyi GBT sorgulamasında ifadeye almışlar. Ardından ifade diye gittiği yerde tutuklanmış.
Tutuklandığında babası sormuş, soruşturmuş ona da benim şikayetçi olduğum dosyayı vermişler. Bu yüzden tutuklandı demişler (Adliyeden kalemle görüşmüş.)
Hatta ısrarla sordum babasına, sadece benim dosyam mı diye. Evet, yalnızca senin dosyan dedi.